White Paper Moon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 New, and lost

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amy
Student || Pureblood
Amy

Naam : Teddy
New, and lost Vrouws
Aantal berichten : 69

Character sheet
Age: 18
Partner: Love makes you blind, I don't want to be blind
Inside:

New, and lost Empty
#1BerichtOnderwerp: New, and lost   New, and lost Emptyma apr 29, 2013 11:47 am



Een korte blik gleed even uit het raam van de auto terwijl ze onderuit zakte. "Luister, Amalia" begon haar vader. Dat was het teken, ze waren bijna bij de school. Een zucht verliet haar mond terwijl ze uit het raam keek. Ze hoefde niet te horen wat hij zei, het was waarschijnlijk weer iets over dat ze op zichzelf moest letten en dat ze uit moest kijken, en dat ze moest luisteren. Ze rolde even met haar ogen, het enige wat ze nu hoorde was, blablabla school blabla vampiers blablabla vampierjagers. Ik keek even naar hem op, zouden er jagers zijn. Ik glimlachte even. Ik keek naar mijn moeder die me bezorgd aan staarde. Toen de auto stopte keek ik even naar de school. Eindelijk. "Amalia, we willen dat je veilig bent en luistert naar de headmaster" hoorde ik mijn moeder zeggen. Ik keek haar aan. "Ik heet Amy, niet Amalia" siste ik even naar haar. Okey, officieel heette ik Amalia, maar zou wou ik niet genoemd worden. "Daarbij ben ik geen klein kind meer" zei ik en opende de deur. Ik hing mijn tas over mijn schouder en liep richting de school zonder afscheid van mijn ouders te nemen. Begrijp het niet verkeerd, ik hield van ze, maar ze waren altijd zo overbezorgd. Ik keek op naar de donkere lucht. Toen gleden mijn ogen naar de ingang van de school. Ik beet twijfelend op mijn lip, dit was mijn eerste school, maar niemand die dat te weten kreeg. Mijn ogen gleden naar de opening en duwde de deur verder open. Ik liep de hal in en keek even rond. Ik trok mijn jack even beter en haalde een hand door mijn haar. Ik zuchtte evn, okey, ik had geen idee wat ik moest doen of waar ik heen moest. Dit begon al goed, nou ja, ik was al blij dat ik uit die kamer was. Ik hing mijn tas goed op mijn schouder en liep de hal door. Ik had echt werkelijk geen idee.

---{TATO<'333}---
Ik moet ff in der komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Takashi Kirito
Student
Takashi Kirito

Naam : Rose Luiaard Spammerd~
New, and lost Man2
Aantal berichten : 15

Character sheet
Age: 19 summers 'nd 4 moons
Partner: X
Inside:

New, and lost Empty
#2BerichtOnderwerp: Re: New, and lost   New, and lost Emptyma apr 29, 2013 12:20 pm

Langzaam liep de lange jongen door het bos heen. Zijn haren zaten wat warrig, maar dat zag er wel schattig uit. Al helemaal met de donkere ogen. Ondanks dat hadden niet veel meiden de moed om tegen hem te praten. Dat kwam waarschijnlijk door de serieuze blik die in zijn ogen rustte. Zijn hele leven was hij getraind om purebloods te beschermen. Nu hadden zijn 'ouders' het zo geregeld dat hij iemand moest beschermen die nu voor het eerst naar een school ging. De ouders van die pureblood waren bezorgd geweest en zijn familie was wel weer zo dat ze hun wouden gerust stellen door hem erop af te sturen.

Hij zuchtte eens. Hij zag er misschien wat tegen op, aangezien dit zijn eerste echte 'missie' was, maar hij was niet bang of zenuwachtig. Wat kon er fout gaan? Hij begon stevig door te stappen en al snel maakte de bomen plaats voor een opening. De jongen liep uit het bos en kwam even tot een halt. De wind geen eens door zijn haar heen, waarna zijn hand volgde. De donkere lucht hing boven het hoge gebouw dat in de verte te zien was ; de academie. De jongen liep verder en kwam uiteindelijk uit voor de academie. Hij zag nog net een auto weg rijden. Hij vermoedde dat dat de auto was van de pureblood die hij moest gaan beschermen. Hij deed de deur van de academie open en liep de hal in. Hij kwam tot een halt en keek eens om zich heen. Hij wist door foto's hoe de pureblood eruit zag en probeerde nu het bekende gezicht te vinden.

Al snel vond hij haar. Hij sprintte even kort om haar in te halen, waarna hij voor haar tot een halt kwam. Hij liet nog eens een blik over haar heen gaan, waarna hij zeker wist dat hij de goeie pureblood voor zich had. Hij boog kort zijn hoofd, uit pure beleefdheid. "Mevrouw Amalia?" begon hij. "Ik ben Takashi Kirito, ik ben u guard,
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy
Student || Pureblood
Amy

Naam : Teddy
New, and lost Vrouws
Aantal berichten : 69

Character sheet
Age: 18
Partner: Love makes you blind, I don't want to be blind
Inside:

New, and lost Empty
#3BerichtOnderwerp: Re: New, and lost   New, and lost Emptyma apr 29, 2013 1:25 pm



Een korte blik gleed door de hall. Een zucht gleed over haar lippen terwijl ze naar de versieringen en de palen keek. Eigenlijk was de school best mooi, waren alle academies zo. Haar ogen keken naar andere leerlingen die voorbij liepen. Ze durfde ze niet aan te spreken. De Nightclass was nu bezig met de les, toch? Ze liep even verder en ging zitten op een bankje dat tegen de muur stond. Ze had geen idee waar ze heen moest, hadden haar ouders tegen de Headmaster gemeld dat ze nu zou komen, zou iemand het weten. Zij had geen idee maar dat maakte ook niet uit, ze zou haar weg wel vinden. Haar blik bekeek de gangen die aan de hall lagen. Nou ja, ze zou straks wel even naar de Headmaster gaan om te kijken wat ze moest doen en waar ze heen moest. wacht, dat leek nog niet eens zo'n slecht idee. Ze stond op en pakte haar tas weer die ze over haar schouder hing. Ze egon te lopen naar een van de gangen toe. Tot er iemand voor haar kwam staan. Ze keek de jongen verbaast aan. wat moest die nou weer. Ze bekeek hem even snel, hij was best knap. Ze glimlachte even en luisterde naar zijn woorden. "Mevrouw Amalia?" vroeg hij terwijl hij zijn hoofd boog. Hoe was hij haar naam, haar echt naam dan, en waarom noemde hij haar mevrouw. "Ik ben Takashi Kirito, ik ben u guard," ging de knappe jongen verder, die blijkbaar Takashi heette. Ze keek hem verward aan. O geweldig, was ze van die kamer af en dan kreeg ze een guard. "Ik heet Amy, en ik heb geen guard nodig" sprak ze. Haar ouders hadden het weer heerlijk geflikt. Was ze af van het een kreeg ze het ander. Begrepen ze dan echt niet dat ze wel voor zichzelf kon zorgen. "en je mag jij zeggen, want volgens mij ben jij ouder" zei ze en keek hem recht aan. Ze was iets kleiner dan hem. "Luister, ik moet alleen maar de weg naar de Headmaster weten, daarna kan jij weer verder met.... waar je ook mee bezig was" zei ze en keek naar zijn haar. Een glimlach sierde haar gezicht weer. Hij was best schattig. Maar ik wou geen guard, ik wou niet beschermt worden. Ik was een pureblood, nou en.
Terug naar boven Ga naar beneden
Takashi Kirito
Student
Takashi Kirito

Naam : Rose Luiaard Spammerd~
New, and lost Man2
Aantal berichten : 15

Character sheet
Age: 19 summers 'nd 4 moons
Partner: X
Inside:

New, and lost Empty
#4BerichtOnderwerp: Re: New, and lost   New, and lost Emptyma apr 29, 2013 1:50 pm

Nadat Takashi zichzelf had voor gesteld, leek het meisje even wat verward, maar al snel leek de puzzelstukjes op zijn plaats te vallen. Takashi keek haar even aan, wachtend op antwoord. "Ik heet Amy, en ik heb geen guard nodig" sprak ze. Takashi trok eens een wenkbrauw op. "en je mag jij zeggen, want volgens mij ben jij ouder" ging ze verder. De wenkbrauw van Takashi bleef mooi daarboven. Koppig was ze zeker. "Luister, ik moet alleen maar de weg naar de Headmaster weten, daarna kan jij weer verder met.... waar je ook mee bezig was" zei ze tenslotte. Takashi zuchtte eens. Dit kon er dus verkeerd gaan. Hij had dit kunnen zien aankomen. Just go with the flow. "Amy, was het toch?" begon hij. "Luister, Amy, zoals je wellicht weet hebben jouw ouders mij de opdracht gegeven om op jouw te letten," ging hij verder. Hij keek haar even aan met een bijzonder serieuze blik. "Laat me je gewoon volgen waar je heen gaat. Ik zal je niet tot last zijn en niet spreken," eindigde hij en keek haar even aan, waarna hij zich van haar af draaide en de hal eens rond bekeek. Veel bijzonders was er niet te zien. Hij richtte zijn aandacht dan ook al snel weer op Amy. "Je moet de weg weten naar de Headmaster, hea?" ging hij na, waarna hij eens naar de trappen keek. "Kom maar, ik weet de weg," zei hij en wenkte Amy ,terwijl hij richting de trap liep.

[okay deze post is dus echt heeeel heeel heeel erg flut >.>]
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy
Student || Pureblood
Amy

Naam : Teddy
New, and lost Vrouws
Aantal berichten : 69

Character sheet
Age: 18
Partner: Love makes you blind, I don't want to be blind
Inside:

New, and lost Empty
#5BerichtOnderwerp: Re: New, and lost   New, and lost Emptyma apr 29, 2013 2:31 pm



Haar ogen keken even in de zijne terwijl ze zich af vroeg wat ze hier nou weer mee moest. Ze had helemaal geen zin in een guard, dat wou ze niet. Ze was haar hele leven al opgesloten in een kamer, vonden ze het niet genoeg. Waarom deden ze dit, m'n ouders waren echt zwaar overbezorgd. Hij was stil en liet haar uit praten. Zijn wenkbrauw ging omhoog terwijl ze sprak. Tuurlijk, zo'n guard kreeg ze. Ze sloot even haar ogen en haalde haar hand door haar haar. Ze wou geen guard, echt niet gewoon. "Amy, was het toch?" begon de jongen. Ze keek hem aan terwijl hij praatte en knikte even. Gelukkig begreep hij wel meteen dat ze geen Amalia genoemt wou worden, niemand hoefde te weten dat ze Amalia heette. "Luister, Amy, zoals je wellicht weet hebben jouw ouders mij de opdracht gegeven om op jouw te letten," zei hij en keek haar serieus aan. "Laat me je gewoon volgen waar je heen gaat. Ik zal je niet tot last zijn en niet spreken," Okey, dat klonk gewoon echt als een stalker. "Nee, ik wil geen hondje achter me aan hebben lopen" zei ze en sloot haar ogen. Ik beet even op mijn lip en keek hem aan. Okey, hij was meer een puppy met zijn warrige haar en zijn donkere ogen. Haar glimlach werd lichtjes breder toen hij de hall rond keek. Ik volgde zijn blik even. "Je moet de weg weten naar de Headmaster, hea?" vroeg hij. Ze keek hem even aan alsof ze naar een gek keek. "Ja, dat zei ik net" zei ik. Okey, ik kon wel wat aardiger tegen hem doen, hij kon er ook niets aan doen dat hij deze opdracht had gekregen. Het waren mijn ouders die zo enorm over bezorgt waren niet hij, tuurlijk niet waarom zou hij bezorgd zijn om een meisje die hij niet kende. Ze bedacht zich even wat ze kon zeggen tot hij weer begon. "Kom maar, ik weet de weg," zei hij. Ze keek hem na en knikte. Ze rende een klein stukje om hem in te halen en ging naast hem lopen. "Dankje" ze ze op een vriendelijke toon. Aangezien hij waarschijnlijk toch niet van haar zijde ging wijken, moest ze er maar het beste van maken. Wie weet werden ze wel vrienden. Tja....
Terug naar boven Ga naar beneden
Takashi Kirito
Student
Takashi Kirito

Naam : Rose Luiaard Spammerd~
New, and lost Man2
Aantal berichten : 15

Character sheet
Age: 19 summers 'nd 4 moons
Partner: X
Inside:

New, and lost Empty
#6BerichtOnderwerp: Re: New, and lost   New, and lost Emptyma apr 29, 2013 3:19 pm

Amy had ,ondanks dat wat Takashi had gezet, nog steeds geen behoefte er aan dat Takashi haar ging volgen. Veel verder kwam ze er niet mee, aangezien Takashi haar toch wel ging volgen. Ze kon er niks aan doen. Haar ouders hadden meer macht dan Amy. Hij zou eerst naar haar ouders luisteren en daarna pas naar Amy. Takashi had het gewoon vriendelijk gebracht, maar als het moest kon hij een behoorlijke eikel zijn. Hij hoopte dat hij dat niet hoefde te zijn, het was niet de leukste manier om iets te brengen. Vervolgens had Amy nog wat sarcastisch gereageerd. Takashi hoopte dat dit nieuw altijd door bleef gaan, want anders kreeg hij het nog hard.

Takashi liep richting de trappen, waarbij hij even Amy wenkte om hem te volgen. Hij kwam even kort tot een halt zodat Amy hem kon inhalen. Toen ze dat had gedaan, liep Takashi weer naast haar mee naar boven. "Dankje" klonk het plots. Takashi keek even wat verbaasd op, waarna hij zijn blik weer vestigde op Amy. Het opvallende was dat het ondanks alles toch vriendelijk klonk. Hij zuchtte even opgelucht, dus het ging niet moeilijk worden. Hij keek haar even aan, waarna zijn mondhoeken even kort omhoog gingen en een glimlach rond zijn lippen lag. "Graag gedaan," zei hij op dezelfde vriendelijke toon.

Takashi was al eens eerder in de academie geweest, aangezien hij wou weten in wat voor omgeving hij zich zou bevinden. Daardoor wist hij ook al de weg in de academie en kon hij Amy dus de weg wijzen naar het kantoortje van de Headmaster. Hij liep alle trappen op en zei soms bij de verdieping wat er was. Zoals, lokalen, bibliotheek en leraren kamer. Zo kreeg Amy al meteen een hele rondleiding. Uiteindelijk kwam hij aan bij het kantoortje van de hoofdmeester. "Hier is het kantoor van de headmaster," zei hij en wees naar de deur. "Ik blijf hier wachten," sprak hij en gaf Amy een teken dat ze naar binnen kon gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy
Student || Pureblood
Amy

Naam : Teddy
New, and lost Vrouws
Aantal berichten : 69

Character sheet
Age: 18
Partner: Love makes you blind, I don't want to be blind
Inside:

New, and lost Empty
#7BerichtOnderwerp: Re: New, and lost   New, and lost Emptyma apr 29, 2013 4:22 pm



Even zuchtte ze, ze ging duidelijk niet van hem af komen, nou ja, hij deed natuurlijk ook gewoon waar hij voor getraind was en wat zijn opdracht was. Mij volgen en beschermen. Nou ja, dan zou ik er maar het beste van maken, en hopen dat ze niet al te veel van hem zou merken. Hij had meteen al gemerkt dat hij me niet tot last zou zijn en stil zou zijn. Nou okey dan, veel kon ze er ook niet tegen doen. Ze wist hoeveel macht haar ouders over iemand kon hebben, en haar ouders vragen hem weg te sturen werd niets, dat zouden ze nooit doen. Kom op, ze was dik 17 jaar opgesloten in een kamer, dit had ze moeten zien aankomen. Tuurlijk zouden haar ouders haar niet onbeschermt naar een academie. toe laten. Een zucht gleed over haar lippen en rende achter Takashi aan. Hoe zou hij genoemd willen worden. Ik keek hem even aan. Takashi Kirito, ze dacht even na. Tato klonk wel grappig. Ze keek even voor zich, die zou ze even voor zich houden. Rustig liep ze naast hem en liep naar boven. "dankje"zei ze waarna de jongen haar verbaast aan keek, wat best logisch was aangezien ze net niet echt bepaald aardig was geweest ofzo. "Graag gedaan," zei hij. Ze keek hem even aan en glimlachte naar hem terwijl ze rustig door stapte naar waar ze ook heen gingen. Takashi wees de lokalen, de kantine, alles aan. Ze keek naar de ruimtes en knikte ondertussen. Hij was hier duidelijk eerder geweest, dat kon in haar voordeel werken. Als ze niet wist waar ze heen moest, vroeg ze het hem gewoon, hij zou toch overal zijn waar zij zou zijn. "Hier is het kantoor van de headmaster," zei Takashi terwijl hij naar een deur wees. "Dank je" herhaalde ik en glimlachte naar hem. "Ik blijf hier wachten," zei hij. Ze knikte even naar hem en klopte op de deur. Alles boven alles bleef ze goed opgevoed. Wat niet echt raar was met twee pureblood ouders. Ze opende de deur en liep naar binnen, naar de headmaster.

Skip {Komt later in een topic}

Ze knikte even en liep de deur weer uit waarna ze naar Takashi keek die er inderdaad nogsteeds stond. "Kom dan Tato, kom maar" lachtte ze alsof ze een hond riep. Ach, een lolletje ervan maken kon toch wel. Ze hadden dezelfde lessen dus dat kwam wel goed. "Waarom hebben mijn ouders eigenlijk voor jou gekozen?"vroeg ze rustig terwijl we weer naast elkaar liepen. Ze keek hem aan en glimlachte, waarschijnlijk zouden ze wel vrienden worden. Dat was waarschijnlijk beter dan dat ze hem zou blijven zien als guard. Ze keek rustig voor zich uit. Waarom was ze nou weer een pureblood, als ze geen pureblood was geweest had ze niet opgesloten gezeten, had ze nu geen guard. Ze keek even opzij naar Takashi. Oka, ze moest eerlijk zijn, hij kon altijd slechter zijn, hij was nog schattig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Takashi Kirito
Student
Takashi Kirito

Naam : Rose Luiaard Spammerd~
New, and lost Man2
Aantal berichten : 15

Character sheet
Age: 19 summers 'nd 4 moons
Partner: X
Inside:

New, and lost Empty
#8BerichtOnderwerp: Re: New, and lost   New, and lost Emptyma apr 29, 2013 6:37 pm

Takashi bleef ,zoals hij had beloofd aan Amy, wachten. Hij leunde tegen een muur aan en bekeek de hal waarin hij zich bevond. Het behang van hal had een wijn witte kleur met donkerbruine balken eronder. Waar boven soms schilderijen hingen waarop een mens stond afgebeeld en god mocht weten wie dat was. Misschien stonden er ook wel een paar vampieren tussen. Takashi's nieuwsgierigheid nam toe en hij zette al een paar stappen richting de schilderijen. Via zijn ooghoek zag hij een video camera hangen, dus iets verdachts uitvoeren zou hij niet. Op een meter afstand van het schilderij bleef hij staan en keek er eens na. Door zijn goeie ogen als vampier kon hij het vanaf daar ook prima zien. Het was een portret waarop een familie was afgebeeld, maar namen stonden er niet bij. Hij fronste eens zijn wenkbrauw, maar keek plots op toen er gestommel achter de deur was te horen. Hij ging terug op zijn plek staan en wachtte totdat de deur open ging.

De deur werd open gezwaaid en Amy kwam naar buiten. "Hee," begroette hij haar alsof hij niks had gedaan. Hierdoor stond een lichtte grijns rond zijn lippen. "Kom dan Tato, kom maar" riep Amy hem lachend. Takashi kon er de lol wel van in zien en grinnikte eens, waarna hij een kort sprintje trok en weer naast haar liep. Gelukkig leek ze niet meer zo koppig en kon hij dus zonder problemen bij haar zijde staan. Natuurlijk hadden dezelfde lessen, dat hadden de ouders van Amy allang geregeld zodat ze altijd onder toezicht zou blijven. Zelf had Takashi allang in de gaten dat dat iets was wat Amy niet wou. Daarom deed Takashi het maar stilletjes en probeerde vrienden met haar te worden. Zo werd het voor hun allebei stukke aangenamer. "Waarom hebben mijn ouders eigenlijk voor jou gekozen?" vroeg Amy plots. Takashi grijnsde kort. "Omdat ik gewoon super ben als guard," zei hij iets te overdreven. "Nee grapje. Je ouders hadden een soort test afgelegd met een paar deelnemers voor guard, waaronder ik. Uiteindelijk werd ik gekozen en zo ben ik hier beland," zei hij en keek voor zich uit. Tja, het was eigenlijk allemaal wel heel snel gegaan, maar tot nu toe vond hij het nog allemaal best. Hij glimlachte eens naar Amy en richtte zijn blik weer op haar. Veel wist hij nog niet van haar, dus tijd voor wat vragen. "Dus Amy, vertel eens wat over jezelf," vroeg hij met een glimlach. Hij had wel het één en ander gehoord om zich heen, maar hij wou het eerst horen van het persoon zelf voordat hij dingen blindelings ging geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy
Student || Pureblood
Amy

Naam : Teddy
New, and lost Vrouws
Aantal berichten : 69

Character sheet
Age: 18
Partner: Love makes you blind, I don't want to be blind
Inside:

New, and lost Empty
#9BerichtOnderwerp: Re: New, and lost   New, and lost Emptyma apr 29, 2013 8:45 pm



Na een gesprek met de headmaster, Xuan, liep ze rustig de kamer weer uit. Haar ouders hadden dus al met hem gesproken. Alles was al geregeld, hij zat bij haar, bij letterlijk elke les. Ze zuchtte even, geweldig, dan kon hij haar echt overal volgen. Ergens had ze wel gehoopt dat minstends een les alleen. Maar goed, ze hadden dus elke les samen, dan zou ze waarschijnlijk alleen in haar kamer alleen zijn, en daar zou hij waarschijnlijk voor de deur staan, of in de kamer ernaast. Even zuchtte ze terwijl ze de deur dicht trok en keek op naar Takashi. Ze glimlachte even naar hem en liet de andere kant op. "Kom dan Tato, kom maar" lachtte ze alsof ze haar hond riep. Tato, zij vond het wel een leuke bijnaam, die zou hij zeker vaker horen. Het maakte haar niet echt uit of hij hem leuk vond, zij vond de naam leuk. Ze liep rustig verder en hoorde toen dat hij achter haar aan rende. Tot hij weer naast haar liep. Ze keek hem even glimlachend aan. Even was het stil en liepen ze gewoon naast elkaar. Waarom zouden haar ouders hem uitgezocht hebben, hij was vrij jong voor een guard. Misschien was het wel juist een jongen rond haar leeftijd, om haar op haar gemak te stellen. Of niet, zo veel dachten haar ouders niet aan haar, anders hadden ze haar nu opgesloten hebben. Tuurlijk had ze altijd alles wat ze wou, wat niet erg veel was, maar geen gezeldschap, geen avontuur, geen spanning, en al helemaal geen risico's. Nou ja. Ze keek op naar Takashi en bedacht zich toen iets, waarom vroeg ze het niet lekker aan hem. Ze keek hem heel even aan tot haar stem de stilte hier invulde met de vraag waarom haar ouders voor hem gekozen hadden. "Omdat ik gewoon super ben als guard," zei hij overdreven. Ze grinnikte even en keek toen weer voor zich. "Nee grapje. Je ouders hadden een soort test afgelegd met een paar deelnemers voor guard, waaronder ik. Uiteindelijk werd ik gekozen en zo ben ik hier beland," sprak hij en keek weer voor zich uit. Ze knikte even. Ze hadden dus een of andere wedstrijd gehouden, weird, nou ja weird, het klonk best logisch. De beste moest haar beschermen. Ze bekeek hem even wat beter. Als hij de beste was, dan waren de ander ook niet echt goed ofzo, of hij was wel goed, we zouden zien. Ze glimlachte even naar hem en keek toen weer voor zich. "Dus Amy, vertel eens wat over jezelf," zei hij waardoor hij haar blik weer naar zich toe trok. Ze haalde haar schouders even op. "wat wil je weten?" vroeg ze en legde haar hand even in haar nek terwijl ze een gang in liep. De headmaster had gezegt dat ze morgen nacht zou beginnen met haar lessen, aangezien het al bijna tijd zou zijn voor de dayclass. Dat werd dus zometeen naar de dorms toe. Ze ging gewoon eerlijk antwoorden op alles wat hij vroeg. Ze trok streek even over de zwarte jurk die ze aan had. Ja, haar ouders zagen haar aan als een meisje meisje. Nou ja, vanaf morgen zou ze nooit mee een jurk dragen, alleen nog broeken en shirtjes.

Sawry hun, Flut~

Terug naar boven Ga naar beneden
Takashi Kirito
Student
Takashi Kirito

Naam : Rose Luiaard Spammerd~
New, and lost Man2
Aantal berichten : 15

Character sheet
Age: 19 summers 'nd 4 moons
Partner: X
Inside:

New, and lost Empty
#10BerichtOnderwerp: Re: New, and lost   New, and lost Emptyza sep 07, 2013 9:29 am

Amy vroeg aan hem waarom haar ouders juist hem hadden gekozen. Kirito maakte er een kort grapje van, maar vertelde al snel hoe de vork in de steel zat. Op zich klopte het dan ook wel wat Takashi eerder had gezegd. Hij was de beste geweest in de ogen van haar ouders. Zelf dacht hij daar anders over, maar op zich was hij blij dat hij deze 'baan' kreeg. Hij kreeg er geen geld voor, maar 'eer'. Iets waar je trots op mocht zijn als je in zijn familie leefden. Eerst was Kirito wat opstandig geweest met het feit dat zijn hele leven al uitgestippeld was voor hem, maar uiteindelijk accepteerde hij het maar, veel anders stond er ook niet te doen. Kirito liep naast Amy en volgde de handelingen die ze deed. Wat niet veel bijzonders was. Het was in Takashi geramd dat hij altijd op die gene moest letten waar hij verantwoordelijk voor was. Hij probeerde zijn gedachtes op iets anders te richtte en vroeg zo aan Amy om wat over zichzelf te zeggen.

"wat wil je weten?" reageerde Amy. Takashi keek even wat zinloos naar boven, zoekend naar vragen. Wat wou hij weten? Hij richtte zich uiteindelijk weer op Amy. "Nou, hoe is het om een pureblood te zijn? Vind je het juist leuk of vind je het geen zak en zou je liever geen pureblood zijn?" vroeg Kirito uiteindelijk. Hij was benieuwd naar wat haar antwoord zou zijn. Hij had verhalen gehoord van purebloods die liever mensen waren of normale vampieren en er waren natuurlijk verhalen van purebloods die het helemaal geweldig vonden dat ze zoveel macht hadden. Kirito was benieuwd naar wat voor type Amy was. Hij keek haar met een ietwat vragende blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy
Student || Pureblood
Amy

Naam : Teddy
New, and lost Vrouws
Aantal berichten : 69

Character sheet
Age: 18
Partner: Love makes you blind, I don't want to be blind
Inside:

New, and lost Empty
#11BerichtOnderwerp: Re: New, and lost   New, and lost Emptyza sep 07, 2013 9:55 am


Even dacht ze aan haar ouders, ze waren zo vreslijk bezorgt dat het een wonder was dat ze enkel een guard hadden mee gestuurd, dus eigenlijk meost ze nog blij zijn ook. Waarschijnlijk was er iemand die tegen ze gezegt had dat ze geen heel team hoefde mee te sturen ofzo. Kom op zeg, ze wist ook wel dat Pureblood belangrijk waren en macht hadden maar zo bijzonder was zij toch ook niet. Ze was nog geeneens oud genoeg om beslissingen te maken, waarom zou er dan bescherming moeten zijn. Eigenlijk was het complete onzin. Ze keek even naar Takashi. "Nou, hoe is het om een pureblood te zijn? Vind je het juist leuk of vind je het geen zak en zou je liever geen pureblood zijn?" vroeg hij toen ze wat over zichzelf moest zeggen. Ze keek hem even aan en keek toen weer voor zich. Een pureblood mocht nooit toegeven dat ze het niet leuk vonden, maar ja, boeie. "Ik ben opgesloten in een kamer, zonder ramen, met 1 deur, voor 17 jaar. Ik ben de kamer uit en ga naar een academie en heb een guard achter me aan lopen. Ik heb geen vrienden en geen kenissen, omdat mijn ouders overbezorgt zijn. Het is vreslijk om een pureblood te zijn" zei ze en keek nogsteeds strak naar voren, ze wou hem niet aankijken. Ze wist dat mensen dachten dat ze overdreef. Ze liep door zonder ergens aan te denken. Een hand gleed door haar haar en ze keek even naar het zwarte jurkje. Ze zou wel wat aan dat ding veranderen zodra ze in de dorm waren. "En jij dan? Hoe heb jij je leven geleeft tot nu?" vroeg ik en keek even naar hem

Terug naar boven Ga naar beneden
Takashi Kirito
Student
Takashi Kirito

Naam : Rose Luiaard Spammerd~
New, and lost Man2
Aantal berichten : 15

Character sheet
Age: 19 summers 'nd 4 moons
Partner: X
Inside:

New, and lost Empty
#12BerichtOnderwerp: Re: New, and lost   New, and lost Emptyza sep 07, 2013 10:31 am

Takashi vroeg aan haar hoe het was om een pureblood te zijn. Sommige vonden het fantastisch en anderen vond het niks aan. Zelf wist Kirito niet zo goed wat hij ervan moest vinden. Eerst had hij een grondige hekel aan purebloods gehad, omdat hij ze moest bedienen en shizzel. Waar hij eerst totaal geen trek aan had. Nu accepteerde hij het wel, maar het lag heel erg aan de persoon of hij er een hekel aan had of niet, wat best logisch klonk. Geduldig wachtte hij op antwoord.

"Ik ben opgesloten in een kamer, zonder ramen, met 1 deur, voor 17 jaar. Ik ben de kamer uit en ga naar een academie en heb een guard achter me aan lopen. Ik heb geen vrienden en geen kenissen, omdat mijn ouders overbezorgt zijn. Het is vreslijk om een pureblood te zijn" sprak Amy uiteindelijk. Takashi was wat verbaasd van de openheid van haar, maar accepteerde het wat ze zei. Hij zag dat zijn blik ontweek en recht naar voren keek. Hij had respect voor de woorden die ze had gesproken en was ook lichtelijk onder de indruk ervan. Hij had verhalen gehoord over purebloods die onderdrukt waren, maar dacht dat het ook bij verhalen bleef. Hij zou er wel voor zorgen dat Amy een leuke tijd kreeg, misschien konden ze nog wat leuks samen doen een keer. Maar dat lag ook aan een groot gedeelte aan Amy, zij besliste immers wat ze gingen doen. Kirito was er haast alleen voor de sier. Hij ging er niet vanuit dat er veel bijzonders kon gebeuren op een academie. "En jij dan? Hoe heb jij je leven geleeft tot nu?" vroeg Amy plots. Kirito had een tegen vraag niet verwacht, maar was vast besloten om antwoord te geven. Hij vond dat ze dat wel had verdient, aangezien zij ook eerlijk antwoord had gegeven, tenminste hij ging er vanuit dat ze niet loog. "Nou, niet zoveel bijzonders. Zoals de meeste vampieren kan ik mijn mensenleven niet meer herinneren. Ik kan me alleen nog de eerste dag herinneren toen ik werd gevonden door een familie die bestond uit vampieren. Ze voedden mij op en brachten mij de geschiedenis bij van hun familie. Zo kwam ik ook al snel in aanraking van de guardians waar mijn familie tot gespecialiseerd in was. Mijn hele leven heb ik getraind om uiteindelijk een volbloed te beschermen zo ben ik hier terecht gekomen," legde Takashi uit. Hij had een leuk leven, ook al had hij misschien hier en daar liever wat anders gedaan willen hebben. Maar ja, je kan het verleden niet meer terug draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




New, and lost Empty
#13BerichtOnderwerp: Re: New, and lost   New, and lost Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
New, and lost
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lost & alone [&Nurea]
» Lost but find by the right [&Xuan]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
White Paper Moon :: Hall-
Ga naar: