White Paper Moon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 C'mon bro

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Niro
Orde bewaker
Niro

Naam : Teddy
Aantal berichten : 54

Character sheet
Age: 19 years
Partner: try me on, babe
Inside:

C'mon bro Empty
#1BerichtOnderwerp: C'mon bro   C'mon bro Emptyma mei 06, 2013 4:54 pm

Even keek hij om me heen. Uhm. Welke weg moest ik ook alweer, rechtdoor of rechts. Ik pakte even mijn mobiel en keek er op. Waar was het ook alweer. Wat ik zocht? De academie van Xuan. Ik keek even om me heen. Het moest hier toch ergens zijn. Hij draaide zich om en liep rustig verder. Zijn capuchon over zijn hoofd en zijn handen diep in zijn zakken verstopt. Een glimlach sierde zijn gezicht terwijl hij op keek naar een gebouw dat in zijn zicht kwam. Dit zou de academie zijn waar Xuan zowel mensen als vampiers op had zitten. Hij zuchtte even en liep dichterbij. Waarom hij hier was? De man die hem trainde als vampierjager stopte ermee toen zijn broer bij hem weg ging. Heel erg vond hij het ook niet echt. Meer tijd had hij voor andere dingen. Zijn donker gekleurde ogen keken over het gebouw terwijl hij zijn tempo niet veranderde. Hij liep rustig naar de school en liep er naar binnen. Hij keek even om zich heen en liep naar de trap door. Met rustige maar toch snelle passen liep hij naar boven. Hij wou niet dat iemand hem zag voordat hij hem gezien had. Hij keek naar de de ur van het kantoor en lachtte even kort. Het maakte hem niet echt uit of hij bezig was, hij moest hem zien, nu. Niemand had gezegd dat Niro zou komen. Hij opende de deur en liep lachend naar binnen. "Heey broertje" lachtte hij en liep naar zijn broer toe. "Ik kom bij je op school" lachtte hij en keek hem aan. Hij keek even het kantoortje rond en ging toen op het bureau van zijn broer zitten.

Only the bro's .
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose
Admin || Headmaster
Rose

Naam : Rose~
C'mon bro Man2
Aantal berichten : 668

C'mon bro Empty
#2BerichtOnderwerp: Re: C'mon bro   C'mon bro Emptyma mei 06, 2013 5:17 pm

Met de handen in zijn haar zat hij over de papieren gebogen. Niet dat hij echt bezig was met die papieren, nee helemaal niet. Zijn gedachtes zaten bij iets totaal anders: Dallas en Mick. Hij had geen flauw idee wat hij moest doen. Hij had de papieren dan ook op zijn bureau gelegd zodat het leek alsof hij daarover druk aan het nadenken was. Hij kon zijn hoofd niet bij anderen dingen houden en hij had geen flauw idee wat hij ging doen. Misschien kon hij het beste even wat rust nemen. Hij stond op, waarbij de bureaustoel piepte. Hij liep naar de koffieautomaat toe en drukte op het knopje toen hij het kopje eronder had gezet. Hij zuchtte. Hij dronk wel erg veel koffie en nu hij zijn gedachtes zo bij de twee jongens had, dronk hij alleen nog maar meer. Misschien had hij wel een ernstige verslaving en moest hij toch maar eens naar een dokter gaan of zo. Maar dat zag hij dan wel. Eerst wat koffie. Boven al, moest hij wel veel koffie zodat hij lang genoeg op kon blijven. Toen zijn koffie klaar was, rustte ondanks alles een kleine glimlach rond zijn lippen. Hij zette zijn lippen op het kopje en nam een slok. Opeens ging de deur open en was er gelach te horen. Xuan was inmiddels in gedachte verzonken, waardoor hij behoorlijk schrok. De koffie spoot er dan als een klein fonteintje ook weer uit zijn mond. Xuan trok een wenkbrauw op en likte eens zijn lippen af, waarna hij zich richtte tot de jongen die binnen was gekomen: Niro. Xuan zijn ogen verwijdde zich even. "Niro..,?" vroeg hij wat verbaasd. "Heey broertje" lachtte hij en liep naar binnen. Xuan zette zijn koffie neer op het bureau en wachtte op uitleg."Ik kom bij je op school" sprak zijn jongere broer en keek hem aan. Xuan fronste even, waarna hij zuchtte. Niro ging uiteindelijk op het bureau zitten. Opnieuw zuchtte Xuan. Hij liep naar Niro toe en duwde hem van het bureau of, waarna hij zelf op het bureau ging zitten. "Ook hallo," zei Xuan. Dit kon er nog wel bij, hij had het niet druk genoeg. Al hoewel, misschien wat afleiding wel even goed. "Waarom wil je bij mij op school?" vroeg Xuan fronsent
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitepapermoon.actieforum.com
Niro
Orde bewaker
Niro

Naam : Teddy
Aantal berichten : 54

Character sheet
Age: 19 years
Partner: try me on, babe
Inside:

C'mon bro Empty
#3BerichtOnderwerp: Re: C'mon bro   C'mon bro Emptyma mei 06, 2013 7:21 pm

Hij keek lachend naar de deur en zwaaide die open zonder ook maar even te twijfelen of hij niet of wel zou kloppen. Hij deed het gewoon niet, boeie of hij bezig was. Hij keek lachend naar zijn broer die zijn koffie uitspuwde. Hij was duidelijk verbaast hem te zien. Logisch, niemand had hem op de hoogte gesteld. Hij keek even naar de koffie voor hem en lachtte even terwijl zijn broers ogen verwijdde verschenen er pretlichtjes in de zijne. "Niro?" sprak zijn broer uit. Hij begroette hem lachend. Kijk, dit was nog eens mooi binnenkomen. Hij liep naar het bureau en ging erop zitten waarop zijn broertje al snel reageerde door hem eraf te duwen. Hij lachtte even en draaide zich naar Xuan die zelf op het bureau ging zitten. "zijn we hebberig geworden om plaatsen?" Vroeg hij lachend en uitdagend aan zijn broer. Hij keerde zich terug op de leuning van de stoel. "ook hallo"[/B] begon Xuan. Hij keek wel heel serieus. "whats upp bro?" vroeg hij. Normaal had hij wel mee gedaan met zijn spelletjes. Er zat hem iets dwars, of hij was veranderd. Maar dat tweede ontkende hij gewoon. [I]"waarom wil je bij mij op school?" vroeg zijn broer. "Wat, niet blij me te zien?" vroeg hij lachend aan zijn broer. "omdat dit een geweldige school is" ging hij door. "okey, sinds jij weg bent wou mijn trainen me niet meer trainen. Ik moest toch ergens heen" zei hij serieus en keek zijn broer aan. Zijn broer zou hem toch wel helpen, die zou hem toch niet wegsturen. Tuurlijk niet...of wel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose
Admin || Headmaster
Rose

Naam : Rose~
C'mon bro Man2
Aantal berichten : 668

C'mon bro Empty
#4BerichtOnderwerp: Re: C'mon bro   C'mon bro Emptyzo sep 08, 2013 3:04 pm


De deur zwaaide open en die gene die hij wel het laatst had verwacht kwam zijn kantoor binnen: Niro. Nadat koffie uit zijn mond had gespoten, had hij zijn naam dan ook uit gesproken. Niro begroette hem en was duidelijk geamuseerd met de reactie van Xuan. Xuan zelf wist niet helemaal wat hij hiervan moest vinden. Hij had immers al veel aan zijn hoofd, maar misschien kon dit hem ook wel helpen om even kort tot rust te komen en een pauze te nemen van al zijn gepieker. Niro ging zitten op zijn bureau. Xuan duwde Niro eraf en ging er toen zelf op zitten. Niro draaide zich naar Xuan toe. "zijn we hebberig geworden om plaatsen?" vroeg Niro. Xuan negeerde het en keek toe hoe Niro zich uiteindelijk neer plantte op de leuning van de stoel. Daar was Xuan op zich ook niet zo blij mee, maar hij hield zich maar koest. Zelf deed hij het ook vaak genoeg. Xuan begroette Niro nog steeds wat overdondert, waarop Niro vroeg wat er was. Xuan schudde lichtjes met zijn hoofd. Hij had totaal geen puf om erover te praten, sowieso wist hij niet of Niro begrip had voor het feit dat Xuan sowieso verliefd was geworden op het andere geslacht. "Wat, niet blij me te zien?" zei Niro nadat Xuan vroeg waarom hij bij hem op de academie wou. Xuan bleef er behoorlijk serieus onder en wachtte op antwoord. "omdat dit een geweldige school is" gaf Niro uiteindelijk serieus antwoord. Xuan trok kort een wenkbrauw op, geloofde het nog steeds voor geen honderd procent. "okey, sinds jij weg bent wou mijn trainen me niet meer trainen. Ik moest toch ergens heen" antwoordde Niro serieus. Xuan knikte even kort, als teken dat hij het begreep. Hij stapte van het bureau af en liep met zijn mok naar het koffieapparaat. Daar zette hij voor zichzelf nog wat koffie. Hij nam er even kort een slokje van, waarna hij zich weer richtte op Niro. "Je hebt 3 keuzes," begon Xuan. "Als eerste; je word hier gewoon student en gaat hier studeren. Als je af bent gestudeerd moet je natuurlijk wel vertrekken. Ten tweed; je word orde houder bij de nightclass studenten. Je zou daar dan orde houden, je hebt wel genoeg ervaring om dat te doen, toch?" Xuan stopte even en keek Niro nog even aan. "En als derde; train je hier verder als Vampierenjager. Ik kan je proberen te trainen, maar veel vrije tijd heb ik niet. Gelukkig hebben we hier nog genoeg andere vampierenjagers die tot je beschikking zijn," eindigde Xuan zijn verhaal en keek Niro aan. De keus was aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitepapermoon.actieforum.com
Niro
Orde bewaker
Niro

Naam : Teddy
Aantal berichten : 54

Character sheet
Age: 19 years
Partner: try me on, babe
Inside:

C'mon bro Empty
#5BerichtOnderwerp: Re: C'mon bro   C'mon bro Emptyma sep 09, 2013 2:29 pm

Met een paar pretlichtjes in zijn ogen bekeek hij zijn broer. Hij zag er moe uit en op een of andere manier niet helemaal hier. Niro keek even naar zijn handen toen weer op naar zijn broer. Tot hij vroeg of er wat was schudde Xuan enkel zacht zijn hoofd. Okey, dat was niet erg overtuigend maar het gaf wel aan dat hij er niet over wou praten. Daarom liet hij het er maar bij en ging op zijn vrolijke toon verder, hopelijk zijn broer overhalend ook blij te maken. Hij glimlachte even en keek naar het bureau toen hij vroeg wat hij kwam doen. Tjs, veel meer keuze dan naar zijn broer te gaan had hij niet. Hun ouders vonden dat hij wat moest doen en zijn trainer wou hem niet meer trainen, wat moest hij dan. Hij keek zijn broer weer aan die begrijpend knikte. Hij stond op en pakte koffie. Niro verplaatste zich en bleef de bewegingen van zijn broer volgen. Tot die zich weer naar hem richtte. "je hebt 3 keuzes" begon zijn broer. Niro ging er even voor zitten. "Als eerste; je word hier gewoon student en gaat hier studeren. Als je af bent gestudeerd moet je natuurlijk wel vertrekken. Ten tweed; je word orde houder bij de nightclass studenten. Je zou daar dan orde houden, je hebt wel genoeg ervaring om dat te doen, toch?" Xuan stopte even en keek Niro nog even aan. "En als derde; train je hier verder als Vampierenjager. Ik kan je proberen te trainen, maar veel vrije tijd heb ik niet. Gelukkig hebben we hier nog genoeg andere vampierenjagers die tot je beschikking zijn," eindigde Xuan. Hmm, afstuderen, nee hij had niet zo'n zin al snel weer weg te gaan. Orde houder, dat leek hem wel wat. "Tuurlijk weet ik daar genoeg voor, ik wil wel orde houder worden" zei ik en keek naar zijn broer. Het leek hem wel leuk op de vampiertjes letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose
Admin || Headmaster
Rose

Naam : Rose~
C'mon bro Man2
Aantal berichten : 668

C'mon bro Empty
#6BerichtOnderwerp: Re: C'mon bro   C'mon bro Emptyma sep 09, 2013 5:10 pm

Dus, zijn broer wou bij hem op de academie komen? Geen probleem. Ook al was Xuan wat verbaasd en overdondert over zijn komst. Hij had er niks op tegen. Hij stelde Niro dan ook de drie keuzes voor die hij had. Student, orde bewaker of verder trainen tot vampieren jager. Zelf wist Xuan niet goed wat het beste voor Niro was. Hij kon alle kanten op, als hij wou. De keus was dus helemaal aan Niro. Xuan vond het ook allemaal goed, natuurlijk was de ene makkelijker te behalen dan de anderen. Niro leek even na te denken en Xuan liet hem. Het was immers een keuze die je niet zomaar 1, 2, 3 nam. Xuan nam nog een slok van zijn koffie en liet zijn blik even afglijden naar buiten. Alles leek nog vredig, ook al wist Xuan donders goed dat niet alles leek wat het was. Iemand erbij hebben om orde te houden zou dus nooit erg zijn. Ondanks dat zou Xuan Niro nergens tot dwingen en zijn keuze accepteren. "Tuurlijk weet ik daar genoeg voor, ik wil wel orde houder worden" zei Niro uiteindelijk. Xuan richtte zijn blik weer op Niro en knikte kort. "Mooi zo," reageerde Xuan erop en was dan ook wel blij dat Niro dat besluit had genomen. Xuan had niet veel van Niro zijn training mee gekregen, maar wist wel dat hij niet zwak was. Xuan pakte een papiertje uit een la en haalde een pen tevoorschijn. Hij krabbelde er wat op en overhandigde dit aan Niro. "Ga naar de nightdorm en overhandig dit aan de dormhead. Hij zou je verder helpen," zei Xuan hem en glimlachte nog eens naar Niro.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitepapermoon.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




C'mon bro Empty
#7BerichtOnderwerp: Re: C'mon bro   C'mon bro Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
C'mon bro
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
White Paper Moon :: Headmaster Office-
Ga naar: