|
|
Auteur | Bericht |
---|
Rose Admin || Headmaster
Naam : Rose~ Aantal berichten : 668
| #451Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 9:56 am | |
| Omg heb ik ook ;'D Plots doe ik nog wat nuttigs in de vakantie x'D |
|
| |
Bryce Logan Student
Naam : Inge Aantal berichten : 274
Character sheet Age: 23 Partner: Geen Inside:
| #452Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 11:21 am | |
| *in de trein zit*
Tijd om een sociale knotwilg te zijn die paranoide gaat staren als men ook maar denkt over naast haar te gaan zitten.
Because I'm just that normal :/ |
|
| |
Audrey Student
Naam : Charlotte Aantal berichten : 146
Character sheet Age: 16 Partner: x Inside:
| #453Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 3:28 pm | |
| |
|
| |
Chelsy Student
Naam : JEREMY ;d Aantal berichten : 157
Character sheet Age: 16 years Partner: Try me, boy Inside:
| #454Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 5:08 pm | |
| Echtwaar, school is echt bullshit, moet ik morgen voor twee uurtjes naar school? Like, whaaatt? Stomme school >.< |
|
| |
Willow Student
Naam : Anna x'3 Aantal berichten : 236
Character sheet Age: 19 Partner: Inside:
| #455Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 5:11 pm | |
| @Jara Idd school is echt Kut... Ik zou lekker thuis blijven vr maar 2uurtjes eh ;$ |
|
| |
Chelsy Student
| #456Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 5:17 pm | |
| @Anna Jaa, dat wou ik dus ook. Maar mijn ouders vinden die twee lessen alsnog nuttig.. Maar het is twee uur bte2, een keuzevak die ik heb gekozen. Dat is een praktische les, tekenen. Die twee lessen zou ik kunnen missen, maarja, mijn ouders vinden van niet.. -.-
Ben ff de honden en de katten eten geven, dan ga ik weer aan de post beginnen ;3 |
|
| |
Audrey Student
| #457Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 5:18 pm | |
| Wij hebben een dag waarop we op school niks moeten doen, en dat moet op een woensdag zijn, laat het op de maandag zijn, dan hebben we er nog iets aan. |
|
| |
Willow Student
| #458Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 5:39 pm | |
| Zo een dag hebben we niet bij mij op school >.< Ik zal het anders eens voorstellen x'D |
|
| |
Chelsy Student
| #459Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 5:39 pm | |
| @Charlotte True, ik kwam er vandaag achter dat mijn Natuurkunde docent een dikke junk is xd Ofjaa, geweest maar volgensmij snuift tie nog hoor haha ;p EDIT: - Me topics:
Chelsy x Tyler Chelsy x Beatrice Chelsy x Xuan Yki x Stan
Yushh, ik begin er maar eens aan ;3
|
|
| |
Willow Student
| #460Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 5:57 pm | |
| Ik moet aleen denkik nog bij Nurea maar ik heb nu geen inspi om te posten :S |
|
| |
Chelsy Student
| #461Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 6:05 pm | |
| Ik heb bij Tyler gepost ;3 Beetje kort, sorry >.< |
|
| |
Willow Student
| #462Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 6:21 pm | |
| Ik post morgen wel weer^^ Dan heb ik zat tijd nu ik toch niet meer naar de stad mag gaan met een vriendin van mijn moeder >.< |
|
| |
Chelsy Student
| #463Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 6:24 pm | |
| @Anna Yush, take your time ;3 Veel plezier in de stad ^^
Ik ga trouwens ouat kijken, dat geeft me inspi want dat heb ik momenteel even niet.. >.< Post komen dus andere x ;3 |
|
| |
Audrey Student
| #464Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 6:43 pm | |
| Yush, ik doe het beter op school dan ik dacht. Me so happy. :3
Had echt verwacht dat het helemaal niet zou lukken. |
|
| |
Chelsy Student
| #465Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 8:13 pm | |
| Mhep, school heeft mijn inspi vermoord >.< Toch ga ik typen, vind het zielig jullie te laten wachten ;3 Maar verwacht er niet veel van, het zou geen awesome post worden I guess xd
EDIT: @Charlotte Koewl ;3 Ik doe het ook beter als verwacht ^^ |
|
| |
Audrey Student
| #466Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 8:20 pm | |
| @ Jara, like, ik dacht echt dat ik op al mijn ct's een onvoldoende zou halen, luckily not. Heb juist bijna maximum erop nu. En en en, doe maar rustig aan hoor. :3 |
|
| |
Chelsy Student
| #467Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 8:30 pm | |
| @Charlotte Haha beter ;p Wij zijn een probleem klas, net als de andere mavo klas. We hebben ook dezelfde mentor, dus dat wijf loopt heel wat te zeiken in de klassen, en ik word meestal aangesproken >.< Maar over mijn cijvers kan ze niet zeuren, het zijn allemaal voldoendes gemiddeld ^^ Oke oke, ga ff snel gtst terug kijken en dan posten ;3 En anders morgen, als ik weer inspi heb >.< |
|
| |
Audrey Student
| #468Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 8:56 pm | |
| Haha, ik ben niet echt een troublemaker. Ben wel wat brutaler geworden sinds vorig jaar, heb een klas waarin ik meer durf: kleinere klas, alleen maar meisjes en iedereen is altijd aardig tegen mij, waarschijnlijk omdat ik me rustig hou, maar niet afzijdig van dingen en niks zeg ofzo. Daarbij heb ik geleerd mijn mening te zeggen, en dus ook tegen leerkrachten. Vind het wel fijner nu. :3 We zeggen wel altijd van onszelf dat we de beste STW klas van dit jaar zijn, en het rare is dat de meeste leraren er mee instemmen, volgens mij valt het dus nog wel mee.
|
|
| |
Alison Student
Naam : Fabulous. Aantal berichten : 121
Character sheet Age: 17. Partner: Your face is a Picasso, no, a Jackson Pollock ~ Inside:
| #469Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 9:16 pm | |
| De nieuwe OUAT was nice. <3
Overigens.. Twee jaar terug had ik een klas van pak 'n beet 25 leerlingen. 6 gingen er over. We hebben een leraar jankend de school laten verlaten.. XD Dus toen kwam de afdelingsmanager ons les geven =\ |
|
| |
Chelsy Student
| #470Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 9:18 pm | |
| @Charlotte Okee, fijn dat je je nu beter in de klas voelt ;3 Ik heb altijd al een grote bek gehad, tegen iedereen. Zeg altijd heel eerlijk wat ik vind, iets té eerlijk soms, want heb totaal geen blad voor de mond en flap het er ook allemaal uit. Als ik iemand niet mag weet die gene ook echt dat ik hem niet mag, kan echt een flinke bitch zijn. Daardoor heb ik ook altijd de grootste ruzie's met leerkrachten en mag eigenlijk geen enkele docent mij. Behalve de pedo dan haha ;p Ik heb niet echt een fijne klas trouwens, grotendeels jongens. Heb maar 1 meisje waar ik echt goed mee kan, zij is dan ook een hele goeie vriendin van mij. Er zitten een paar jongens in de klas waar ik ook goed mee kan, maar het blijven jongens die toch stoer proberen te zijn waar hun vrienden bij zijn, dus daar kan ik ook niet altijd goed mee. En omdat ik dus zeg wat ik vind, me niet weg laat spelen ga ik overal op in. Kan ik eigenlijk beter niet doen, maargoed ;p In de andere mavo klassen zitten mijn beste vriendinnen, ze hebben mij daar weg gehaald.. Dit school jaar is voor mij dus niet echt heel erg leuk, maar goed, ik overleef het wel ;3 Okee sorry, dat moest ik even kwijt ;$ @Alison Jaa, idd ;3 Ik had echt nooit verwacht dat.. (Doe even in spoiler voor Isa, die heeft het nog niet gezien) - SPOILER ALARM:
Dat die Niel ofzo, de zoon van Gold was ;s Vond het wel een leuke wending ;d Maar moet Gold Henry nou vermoorden? Want dat stukje snapte ik niet helemaal, ik verstond dat wijf niet goed >.<
Haha beter, ik wil ook docenten jankend wegpesten ;d |
|
| |
Alison Student
Naam : Fabulous. Aantal berichten : 121
Character sheet Age: 17. Partner: Your face is a Picasso, no, a Jackson Pollock ~ Inside:
| #471Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 9:20 pm | |
| - Zie hier. Spoilers:
Ja, dat mot hij. Overigens vond ik Neal een geweldig karakter en dat's niet veranderd in deze ep. Dat hij Gold's zoon is maakt 't wel nice. Ik houd van Gold. >U
En die 6 zijn overgegaan met aangepaste normen. Dus, meer vijven toegestaan etc. XD |
|
| |
Chelsy Student
| #472Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. di feb 19, 2013 9:26 pm | |
| - Le spoiler:
Jaa, ik mag hem wel ;3 En ik hou ook van Gold, hij is gewoon epic ;3 En Hook. Gewoon Hook. Hij is super, super knap ! <'3 En ik haat nog steeds het feit dat Graham dood moest, stomme serie >.<
Maar ik ga, anders mag ik Isa niet bellen om 12 uur om haar te feliciteren haha ;p |
|
| |
Rose Admin || Headmaster
Naam : Rose~ Aantal berichten : 668
| #473Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. wo feb 20, 2013 10:52 am | |
| |
|
| |
Audrey Student
| #474Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. wo feb 20, 2013 11:31 am | |
| De paashaas is geweest, vonden zo vier rollen mentos, je weetwel, of vijf, hoe ze samen zitten in dat plastieke ding, vanochtend, eerst dachten we zo van, wie weet wie daar allemaal aan gezeten heeft, maar toen was er dus nog niks open, het papier was zelfs helemaal intact, dus mijn zus en ik hadden zo ietsvan, yeahhh, easter bunny ftw. |
|
| |
Bryce Logan Student
Naam : Inge Aantal berichten : 274
Character sheet Age: 23 Partner: Geen Inside:
| #475Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. wo feb 20, 2013 11:41 am | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| #476Onderwerp: Re: Het heilige onzintopic. | |
| |