White Paper Moon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Ik bijt niet. Niet hard. c:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Laetitia Castillo Suárez

Laetitia Castillo Suárez

Naam : Marlon x
Ik bijt niet. Niet hard. c: Vrouws
Aantal berichten : 17

Character sheet
Age: 16
Partner: They ain't loyal.
Inside:

Ik bijt niet. Niet hard. c: Empty
#1BerichtOnderwerp: Ik bijt niet. Niet hard. c:   Ik bijt niet. Niet hard. c: Emptyzo jun 28, 2015 7:30 pm

Hallo, hallo, hallo. c;

Volgens mij zitten hier bijna alleen maar mensen die ik nog niet ken, dus het leek me leuk om een voorsteltopic te maken. Eigenlijk vind ik het sowieso leuk om een voorsteltopic te maken maar sssst. <3

Anygays, ik ben Marlon. Ik ben een jongetje van twintig jaar oud en ik woon in Dordrecht. Dat ligt in Zuid-Holland, op ongeveer 20 minuten afstand van Rotterdam. Het is echt de hemel op aarde #nee. Op dit moment zit ik op de pabo, in het tweede leerjaar, wat betekent dat ik (hopelijk) over 2 jaar mijn eigen klasje heb. c: Ik ben gek op lesgeven. Ik loop stage op dinsdag in groep 7 en op vrijdag in groep 3 en ik heb het ontzettend naar mijn zin op mijn stageschool.

Verder hou ik van lekker eten, uitgaan (soms iets te vaak oeps ;$), naar muziek luisteren (Lady Gaga, Beyoncé, Pia Mia, Rihanna, Lana del Rey is mijn smaak een beetje), leuke dingen doen met vrienden, op reis/vakantie gaan en winkelen. c: En uhm yeah dat was het wel, denk ik? ;o

Vraag gerust wat. <3 Ik bijt niet hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik bijt niet. Niet hard. c:
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
White Paper Moon :: Real Life-
Ga naar: